Konsten med att hålla huvudet ovanför vattenytan..

Det är en konst, rakt av, att hålla huvudet ovanför vattenytan oavsett vad som händer.

Paketet, innehöll mycket precis lokar. Och inte vilka lokar som helst ska ni veta - kanske de lokar som gör att jag kan köra Beck ordentligt! Jag är så tacksam för alla som hjälper till, så det är obeskrivligt. Framför allt nu, om dessa nu visar sig fungera. Idag när jag provkörde, så upplevde jag att Beck gillade de ordentligt, han la sig i selen, drog rakare än vad han har gjort på länge och dessutom så såg det väldigt bra ut!

Igår tömkörde jag Beck för Bosse igen, och det var ett väldigt givande pass där jag återigen blev påmind om hur mycket fel jag gör - framförallt i öppnorna, där jag vill för mycket. Men med rätt coachning från Bosse, och en väldigt ambitiös nordsvensk i tömmarna, får dåren i snörena känna på en fantastisk upplevelse! Passet varierade mellan travarbete på volt, skritt och travarbete i öppna efter långsidorna. Dock är jag fortfarande fundersam över att han är sned, men har ringt ut en massör/kiropraktor som ska få känna igenom honom ordentligt, Göran E Larsson, som kommer om två veckor. Behöver jag säga att jag längtar?

Idag har vi återigen varit ute med Rarino, terrängbanan runt. Sen körde vi Bonnie och Clyde, och så har jag harvat med Beck. Helt okej, kan man säga!

Nu blir det att läsa lite i en bok innan ögonlocken ska slutas. (Egentligen har jag en massa måsten, men det skjuter jag upp till morgondagen!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0