en smak av hylla

Välkommen till vardagen och välkommen till måndag - sa en av hippologerna imorse när jag slog huvudet i en hylla det första jag gjorde. Varför slår jag mig själv så mycket?
 
Förmiddagen ägnade jag åt grabbarna Rarino och Beck, som båda fick sig en tömkörningsomgång. Rarino i parken runt och bland träden, kändes riktigt bra idag med fina halter och en avspänd men följsam häst! Beck var mest pigg och glad, det kommer förmodligen att ta tid för honom att landa. Men han får all den tid han behöver, för att komma i ordning och landa på riktigt.
 
I helgen kollade vi på terränghoppningen, sen igår var jag hos Jenny och Lars-Göran i Andrarum, alltid lika trevligt att träffa dem.
 
Kort om vad som händer, nu somnar jag snart sittandes, bäst att krypa till sängs direkt!
 
På återseende.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0