Halv åtta hos mig

Ja, se så här är det alltså i min enkla men mycket bekväma boning. Man vill ju ändå göra rummet till "sitt eget", så det är det jag håller på med för tillfället. Det som saknas, är något på väggarna. Tänkte nästan beställa lite kort på internet, så att jag skickar in från bilder jag har och gör tavlor. Tänk att få vakna upp och se mina fina vänner på väggarna? Det är knappt det går att få en bättre start. Frågan är bara.. vilka bilder ska jag välja?
 
Men, för att komma till sak; Här bor jag! Rummet ligger på övervåningen i vår lägenhet, vid toaletten. Så småningom dyker det väl upp lite bilder på resterande lägenhet också.. den som väntar på nåt gott (väntar alltid för länge)
 
 
 
 
En sån här garderob är inte fy skam, det fortsätter även in till höger med mera utrymme.
 
Mormor- känner du igen filten?
 
Nog om detta, nu är det dags för tvättning och därefter läggdags.
/en som längtar ihjäl sig snart


Kommentarer
Mormor

Jo jag kände igen den vad bra att den kom till nytta.Tänk att min gamla Papaya får vara med i din blogg inte illa kram från Morfar och mig o alla djuren

2013-09-17 @ 17:07:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0