Morgontrim

Denna tisdag kunde inte ha börjat bättre, med lite morgontrim i ridhuset, när regnet öser ner utanför. Beck var oerhört lyhörd och trevlig idag, jag provade en annan brösta, som faktiskt hamnade lite längre ner än Tärnsjö-bröstan.

Jag körde mycket skritt, sen lite jogg på raka och böjda spår, med fokus på frambens-/sidoförflyttning vid byte av varv. Jag körde på två volter, där jag körde två varv på varje volt och med varvbyte och allt vad det innebar.

Nu har jag ätit min lunch, ska diska och sen bege mig tillbaka till stallet. Vi ska ut och köra parhästarna inför morgondagens uppdrag på Volkswagen Grand Prix, när det ska köras in bl.a. VD'n Marianne.

Men först, byta ut mina blöta strumpor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0