Becks bravader

Beck. Beck. "Han" som tydligen sades idag. "DÄR ÄR HAN" hade Ulle i receptionen ropat, alla kastade sig upp och frågade "vem då? vars?" och då var det tydligen jag och Beck som kom och gick från kliniken. Haha, jag var tvungen att skratta då Marie berättade det!
 
Men för övrigt då? Jo, efter gårdagens tömkörning, känner jag mig väldigt motiverad och inspirerad att fortsätta. Men idag fick han sin vaccinering, så det blev bara att prova ut bröstselen och tömköra en runda. Fina killen.
 
Dessutom vägde jag honom idag! Det var intressant, och jag måste säga att jag blev förvånad. 720kg stod vågen på! Det är klart att han är lite tjock, men inte fet. Men han får äta så mycket han vill, och det ska bli spännande att se på ett par månader hur vikten har förändrats med mera arbete!
 
Så imorgon får vi se vad vi hittar på. Han ska ju ta det lugnt efter vaccinationen, så det är väl bäst att göra det. Till veckan är det dags att sätta honom i en av giggarna, det ska verkligen bli roligt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0