det rättvisaste i världen

för övrigt, är rättvisaste ens ett ord? mest rättvist kanske är mer korrekt.
 
Jag förstår inte att dygnet inte har fler timmar? Jag skulle vilja ha iallafall fem timmar till, för att hinna det jag vill. Tiden bara flyger iväg, dagarna flyger iväg och inte minst veckorna. Helt galet är det!
 
Idag har Beck blivit skodd av Mats Thomsson, Thomssons Hovslageri. Marie fick agera chaufför, eftersom jag inte har BE och B-kortslastbilen var på verkstaden. Typiskt! Men det var då himla roligt, och han sa "Det är tur att du har rätt ras, Irene" då han inte tar emot nya kunder egentligen.
 
Annars då? Kör häst, kör häst, och kör lite mera häst - underbart!
Idag var det så fint väder dessutom, inte ens den minsta vindpust heller. En dag att minnas!
 
Jag trivs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0