Jag upphör aldrig förvånas

 
Igår kom ett par hippologer och berättade om några broschyrer/häften/böcker, lite oklart om vad det var. Men till saken hör då, att de utbrister "du var med i den!" Jag antar att min ansiktsuttryck avslöjade det största frågetecken de sett den här veckan, för de förklarade att jag körde häst på en bild och att det var Beck jag körde, det stod något om unga. Så då började saker och ting falla på plats, det var nog från när Anahita från Hästnäringens Nationella Stiftelse var där och höll föredrag för hippologerna. Det roligaste av allt var att de noterade att jag var mörkhårig och att det var Beck (vid det här laget hade han bara varit här några timmar)
 
Man hamnar både lite här och där, men jag kan aldrig sluta förvånas över att folk noterar att det faktiskt är jag. Jag har ju inte ens kepsen på mig nu, den är ju slut som artist. (Ingen pik här inte..!!) Men självklart är det roligt, man kanske borde ta och kika lite själv också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0