Lugnet före stormen

Nu är det helt klart lugnet före stormen här på Flyinge. Imorgon sätter Breeders igång, och då är det fullt ös. Tälten är uppe, avspärrningar och grindar överallt och det vilar en märklig tystnad över anläggningen. Det var till och med så att jag var tvungen att stanna till och bara se och andas in känslan, en rå höstmorgon med solen som skiner. Fantastiskt. Vilket ställe jag har äran att vara på. Men jag kan inte låta bli att längta tills det blir riktig höst med alla vackra färger och den klara lite kalla luften.
 
 
Kastanjegården i höstskepnad en solig söndagsmorgon.
 

Nu ska jag städa, för sedan ska jag åka med Oscar till Malmö och hämta en transport, som vi var och kollade på igårkväll. Dessutom har jag tvätt-tid idag, så det blev 5 maskiner tvätt.. Hur blev det så!?
Därefter blir det stalltjänst och hästeri hela dagen (och kvällen, antar jag) då jag har fyra hästar att köra och två som ska skrittas. Det blir roligt!
 
/strukturerar och städar upp livet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0