Bästa utsikten!



Beck levererar! Han fick gå på en joggningrunda med Susanne som passagerare på vagnen idag, som självklart också fick prova att köra den fina hästen. Han var riktigt fin, taktmässig, luftigare trav som han har utvecklat riktigt fint. 

Efter det passet så skurade jag hovarna och rengjorde, smorde in, tvättade svansen ordentligt och pälsglansade in den. Det ska ju vara -grader hela veckan nu vad jag förstod, så att det var lika bra att få det gjort (bort med all eländes lera, som satte sig som berget på hovarna och dessutom svansen) 

Annars har vi varit ute med Rarino, som är en rolig prick, lite tittig men väldigt snäll ändå. Har man inte sett världen utanför så får man en chock, så är det bara! Vi var under eftermiddagen ute med Lambi och Druva en sväng, men jag vet inte vad jag lyckades med. Eller snarare, jag misslyckades med allt! 

Därefter har det varit lucia-träning, jag hängde med på ett hörn. Jag ska ju egentligen inte vara med, men de ska ha Beck, så det var bra att höra planeringen lite! 

Nog om detta, ny dag imorgon med nya tag med förhoppningsvis lite bättre körning från min sida.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0