Välkommen Sven.

Storm-svenne, även kallad. Det är tokväder i vanlig ordning!
Jag ligger nerbäddad i sängen och är mest tacksam över att jag inte är ute för tillfället, att strömen fortfarande finns, att mitt internet fungerar, att jag har så vansinnigt bra musik att lyssna på och bara för att jag är på så himla bra humör! Helt okej, med andra ord.
 
Annonssidan är uppdaterad, jag har surrat i telefon, nu återstår städningen.. eller? Jo.
 
Igår fick Beck på sig nya skor runt om, men han blev nog lite öm, för han var så himla kort i steget idag. Därför fick han vara idag också, för att inte riskera någonting. Han har varit på lite luciaträning iallafall, alltid något.
 
Jag har tappat lite motivation för tillfället, eller inte motivation, men mera det riktiga drivet. Sen är jag ju en otrolig vädermänniska, som blir påverkad av vädret. Och i det här fallet så är det nog bara att acceptera faktum - dåligt väder, sämre humör.
 
Kommer det bara lite snö på det här så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0