Civil helg

Tipset om RunKeeper är inte så dumt, jag har skaffat den och Endomondo nu, så får jag testa och utvärdera! Om jag bara får till GPS/WiFi aktiveringen i telefonen, som jag inte får att funka..

Igår var vi på Ikea och Rusta, inhandlade lite backar till förvaring (ordningsnisse som jag är) och schampo, rengöringsartiklar m.m. Det var helt galet mycket folk på Ikea, men det gick det också. Men något jag har svårt för, är rökare. Det blir passiv rökning x34566.. och det stinker så vansinnigt illa. 

Idag ska vi till Köpenhamn, i Danmark. På Tivoli, julmarknaden som är så stor. På bilderna jag har sett, så ser det helt fantastiskt ut! Bara det att komma till ett nytt land, efter att bara ha varit i Sverige och Finland, känns rätt bra! Jag gillar ju danska dessutom, nörd som jag är kan jag titta på danska tv-program bara för att lyssna på danskan! Inte riktigt klokt egentligen.. 

Men först- ta undan tvätten, diska och städa lite! När jag har tagit mig ur soffan det vill säga. Men jisses, lediga dagar är verkligen skönt. Sovmorgon for the win! Beck ska vila idag också, så att det behöver jag inte heller fundera på, precis som de övriga. Så här såg hans vecka ut:

Måndag; joggningrunda runt terrängbanan (ca 4,5km)
Tisdag; dressyrpass i Crafoord
Onsdag; skritt+ jogg lös på Täckta Banan
Torsdag; skrittrunda runt Granelund (ca 8km)
Fredag; joggningrunda runt terrängbanan (ca 4,5km)
Lördag; harvat Täckta Banan 
Söndag; vila 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0