Det blåser en storm över jorm

..som mormor skulle ha sagt. Men sanning att säga, så blåser det verkligen storm! Det är dock rätt bra motstånd, när man är ute och kör. Imorse var jag ute med Beck på en längre skrittrunda, det blev nog 8km iallafall. Men stundtals blåste det i motvind så att han var tvungen att verkligen dra vagnen framåt. Haha, helt galet! Men det var väldigt härligt, och han verkade ändå rätt nöjd. Jag har fortfarande inte hittat något riktigt system, eller jo, grundprincipen för träningen har jag ju, men inte mer än så. 

Vi har haft en sån där smågalen dag, när det har blivit roliga tokerier åt både det ena och det andra hållet. Är det inte lera i näsan, så är det en kratta i huvudet! Till slut hade jag så ont i magen av att skratta så mycket.. 

Nu ska jag försöka ge mig på att ladda över bilder från telefonen till hårddisken. Telefonen är tokfull, det är därför jag inte kan lägga ut några bilder! 

Imorgon bitti har jag tänkt att vi ska harva täckta banan, nu var det ett tag sen! 


Fick mig ett gott skratt när jag läste vad som stod på denna bild. Enastående! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0