Ny vecka, nya tag!

Måndag idag, det började med att väderleksrapporterna lovade regn, varpå jag klär mig därefter. Regnkläder var ingen bra idé, när solen sedan visade sig så blev det jättevarmt! Men det var säkert enbart för att jag tog dessa kläder på mig. Jag bjöd på det för alla andra - kul för er!

Morgonen började med stalltjänst och frukost. Rarino fick sen gå på täckta banan med inkörningsvagnen, det gick riktigt bra och han var lugn, trygg och avspänd. Vi gick ett par varv, sen var vi nöjda och spände ifrån!

Nästa pass var Justin och Lambi, Marie körde L, och vi körde först ut åbanan och terrängbanan, sen lite i Warren Hastings. Marie trimmade på med galoppombytena, jag och Justin joggade mest runt på böjda spår, med att lugna takten och runda formen. Helt ärligt är det svårt att koncentrera sig och köra, när de gör bytesserier - jag tittar mest ditåt..

Nu efter lunch är det lektioner, sen mera körpass!

Så här kan det se ut efter körpass och innan sopning, men väldigt fiffiga selvagnar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0