Vem är jag, och vad gör jag här?

Just de frågorna kan man ställa sig ibland, och de går dessutom att applicera på de flesta situationer - som nu. Varför en blogg, varför skriva om min mer eller mindre meningslösa vardag? Meningslös för någon, antagligen, men högst meningsfull för mig. Då jag är på nya äventyr, frågar många vad som händer och sker, vad jag gör, om jag trivs, vill se bilder osv. Det är inte det att jag inte vill höra av mig, jag är bara så kass på att komma ihåg att svara. Det dåliga samvetet blir då ett faktum, så därför så kan ju många fler ta del av det.
 
Jag är inte alltid helt seriös, det kan finnas både en och två skopor ironi och sarkasm ibland, så det gäller att ta det med en nypa salt. Men det är smällar ni eventuellt får ta.
 
Det här handlar om mitt liv, min resa, mina åsikter och tankar, helt enkelt en salig (och dessutom inte helt lätt) blandning, där oftast förvirringen är total.
 
Om det finns något som intresserar er - enjoy!
 
 
Huvudet bakom tangenterna, med bästa kepsen på. (Föreningen Nordsvenska Hästen Norrbotten, viktigt att poängtera)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0